Monday, January 22, 2007

Karlsson katuselt 6

Mulle meeldisid sealt paljud asjad. Aga mõned jälle mitte, näiteks see, et Krister arvas et see on tema koes ja mitte kellegi teise oma ja keegi ei või temaga midagi teha kuigi Väikevend tahtis teda niikangesti endale saada. Mulle meeldis jällegi see et Krister küsis, et kui siis Karlsson on. Siis meeldis mulle veel see, et Karlsson oli kapis ja tegi häält ja kõik mõttlesid et väikevennal on kukk kapis. Mulle meeldis väga see kuidas Karlssonit kutsuti ``onkel``. Ma väga naersin selle peale kui keegi ei ukunud et Karlsson kapis oli. karlsson arvas et nende nimed on Augustid. Karlsson tahtis nalja teha ja tema arust oli naljakas kui tooli aknast välja visata.
Ega rohkem lahedaid kohti vist ei olnudki.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home