Monday, January 08, 2007

Minu talvevaheaeg

Minu uusaasta möödus lõbusalt. Me vaatasime telesrit, sõime ja käisime õues. Me sõime vutte, salatit, jõime morssi ja jne.
Ilutulestik oli suhteliselt võimas. Meil ja meie naabritel olid suured kastid rakette. Me soovisime naabritele ``Head uut aastat!`` ja läksime tuppa tagasi.
Ma tegelesin vaheajal paljude asjadega. Ma olin sugulase juures, käisin lasteaias lastega mängimas, mängisin koeraga ja vennaga, magasin jne.
Meie jõulupuu oli suur. Me ehtisime puud koos isaga. Kuusel oli lausa kaks latva. Isa tegi kuusest palju pilte.
Ilm oli suhteliselt kole. Lund ei olnud. Uue aasta alguses oli natukenegi lund, niiet mu isa sai valmistada lumememme. Seda lõbu ei olnud kauaks nautida, kuna lumi sulas taas ära.
Ma sain palju kinke. Ma sain magnetid, kleepsud, hoiupõrsa, kindad ja palju teisi asju.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home