Tuesday, November 28, 2006

Mina

Ma olen võrukael. Vahepeal olen ma ka jonnipunn. Enda arvates olen ma väga natuke andekas. Harva olen ma kadekops , aga seda ma tavaliselt ei ole. Mul ei ole meetrist seelikut. Ma olen õnnelik, kui mul juhtub midagi head. Ma ei ole kunstnik, kuna ma ei joonista hästi. olen korralik laps. Ei ole ma ka kirjanik. Ma olen ka vahepeal võimekas.
Välimuselt olen ma natuke poisilik. Mul on väike ninake. Mul on ka keskmine käe käesuurus. Mul on väike suuke.
Meil ei ole koolis ujulat. Meie koolis on aga söökla. Meie koolis on ka väike võimla.
Mulle meeldib süüa jääkülma jääd. Mulle meeldib väga kuldne värv. Mulle meeldib ka rohekas värv.

2 Comments:

At 12:04 AM , Blogger Ave ajaveeb said...

tubli

 
At 1:17 AM , Blogger Ingrid Maadvere said...

Minu arvates oled sa väga andekas.
Paranda järgmised vead:
kadekops, ag
meetsist - meetrist
Olen
käesuurus
ujulat

Jääkülma jääd ja maasikajäätist
õpetaja Ingrid

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home