Tuesday, November 07, 2006

Tere minu nimi on Maarja Helina. Ma olen 10 aastane. Ma olen 143 cm pikk ja kaalun 40 kilo. Juuksed on mul blondid ja silmade värvuseks natukene halli ja natukene sinist. Enda arust olen ma natukene paksu võitu, tahaksin natuke alla võtta. Iseloomult olen ma rõõmus, tark ja lustakas, kuigi vahest olen ka kurb. Välimuselt tahaksin olla ilusam ja kõhnem. Mulle meeldib sõpradega väljas käia ja niisama sõpradega koos olla, sest muidu on ju igav. Käin ka trennis, nimelt ujumise trennis ja seal meeldib mulle väga, sest ennast liigutama ju peab. Nüüd kus ma sain omale väikese vanna sisustan aega ka temaga olles ehk teisisõnu kodus olles. Selline ma olen ja nii ma ka jään sest mingeid ilulõikusi ma küll ei plaani.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home