Wednesday, September 27, 2006

Tulevikukool

Siia tuleb minu tulevikukooli jutuke. Ma soovin, et te tulevikus sellised koolid!
Mu tulevikukool näeb välja kaunis ja ilus. Ma soovin, et see oleks punane ja kolmekordne. Igal korrusel oleks wc. Esimesel korrusel on söökla ja puhkeruum. Teisel korrusel on klassid ja Kolmandal korrusel on arvutid. (Gümnaasium). Õpetajad on ilusad, lahked ja targad.
Tunnid on 30 minutit ja tunditeks on matemaatika, joonistamine, puhkamine, eesti keel ja arvutitund.
Vahetunnid on 15minutit. Vahetunnis saab tegeleda arvutitega, saab ka süüa(30minutit) ja võib olla õues.
Sellised on minu unistused ja ma oleks väga õnnelik kui sellisedkoolid olemas oleksid. :).

4 Comments:

At 4:16 AM , Blogger Marianna ajaveeb said...

ilus jutt

 
At 6:57 AM , Blogger Relle ajaveeb said...

Minult said sa teise koha.

 
At 7:00 AM , Blogger Kristini ajaveeb said...

lahe jutt aga minu jaoks olid teised kolm paremad :( sorry

 
At 2:34 AM , Blogger Ingrid Maadvere said...

Tere Maarja-Helina!
Mulle meeldiks sinu koolis õpetada. See kool tundub olevat mõnus ja rahulik koht, kus kõigil on hea olla. Paranda järgnevad vead:
Ma soovin, et tulevikus oleksid koolid sellised.
tulevikukool
kolmekordne
Esimesel korrusel
Teisel korrusel
kolmandal korrusel
minutit
matemaatika
arvutitund
Peale kirjavahemärki peab olema koma.

õpetaja Ingrid

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home