Tuesday, September 26, 2006

Meie kool asub tänaval Paegaare 32 ja see on päris tore kool ja ma lähen järgmine aasta siit ära. ;). Meie kool on roosat värvi ja värvi on palju maha tulnud. Siin on neli klassi ja on ka lasteaia rühmad. Siin käib ka Relle vand. Meie klassijuhataja on Ingrid Maadvere. Mulle see meeldib et mklassijuhataja on nii sõbralik ja lahke. Meil on ka lahedad esimeseklassi õpilased. Meie kool on U tähe kujuga ainult kandiline. Meie uus kehalise kasvatuse õpetaja nimi on Sirli Laimets. Meie kool on suhteliselt väike. Meie vana õpetaja oni Luule Vanaselja kes kahjuks ära läks ja see ei ole ülte lahe, sest ta oli väga hea õpetaja. Majanduse õpetaja on meil ikka sama Õpeteja Urve Hinn ja nüüd on meil uusõppeaine ühiskonnaõpetus ja seda annab meile Terje Zimmermann. Ühiskonnaõpetus on lahe tund. Meie kool on suurte majade vahel. Kasvataja Aili Jaakmehel on 27.09.06 saab kasvataja 60 aastaseks. Paljud lähevad soovivad kasvataje õnne nii ka mina. Matemaatikat annab meile ka õpetaja Urve Hinn. Mulle ei meeldi väga kui mul on palju õppida ja kui mul ma ei saa õue minna. :(. Mei ole ka 2 kehalisekasvatuse õpetajat kes olid Raino Liblik ja Marika Arro kes läksid mõlemad siit koolist ära.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home